150

برگزاری هفتمین جلسه کمیته‌های اجرایی پژوهش‌های تقاضامحور دانشگاه رازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در راستای گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، کمیته‌های اجرایی پژوهش‌های تقاضامحور در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و با هدف پیگیری تخصصی همکاری با سازمان‌ها، صنایع و دستگاه‌های اجرایی در خصوص طرح‌های پژوهشی، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرای دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت و... در ۱۲ حوزه تخصصی تشکیل جلسه دادند.

 

 

هفتمین نشست این کمیته‌ها در ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ در دفتر ارتباط با جامعه جامعه تشکیل شد. در این جلسه مقرر گردید؛ پیشنهاد فعالیت این کمیته‌ها در سطح استان در راستای جهت‌دهی به فعالیت‌های پژوهشی سازمان‌ها و صنایع تدوین و به استانداری ارائه گردد.

همچنین از اعضای هیات علمی دانشگاه برای ارائه پیشنهادات خود در راستای ایجاد کمیته‌های تخصصی جدید با رویکرد ارتباط با سازمان‌ها و صنایع استان و نیز عضویت و همکاری با کمیته‌های مذکور دعوت به عمل آمده است.

 

 

لیست اسامی دبیران ۱۲ کمیته اجرایی و ساعات حضور ایشان در دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی در دفتر کمیته‌ها با هدف ارتباط با همکاران مطابق با جدول ذیل اعلام می‌گردد:  

 


شناسه : 936104