به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، تور صنعتی یک روزه اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی، روز یکشنبه دوم تیر ماه ۱۳۹۸ به منظور بازدید از واحدهای صنعتی استان کرمانشاه با همکاری فن بازار منطقه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد.

طی این بازدید که با همراهی و هدایت مهندس کویلی از فن بازار منطقه‌ای و مهندس محمدی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه انجام گرفت، اعضای هیأت علمی از چندین واحد صنعتی فعال استان، شامل کارخانه خودرو سازی- ایران خودرو - شهرستان صحنه، شرکت غرب کارتن و شرکت فیلتر سازی آلفاموتور بازدید نمودند.

 

برگزاری تور صنعتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی

بازدید از کارخانه خودروسازی- ایران خودرو- شهرستان صحنه

کارخانه خودروسازی ایران خودرو  شهرستان صحنه یکی از چهار واحد زیر مجموعه شرکت ایران خودرو در زمینه تولید خودروی پژو پارس در کشور است. در بازدید از این واحد صنعتی، مهندس علی پناه، مدیر خط تولید کارخانه مذکور، بخش های مختلف خط تولید و نحوه مونتاژ قطعات را تشریح نمودند.

بازدید از شرکت توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه (غرب کارتن):

شرکت توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه در شهرک صنعتی فرامان مستقر است که در زمینه تولید کارتن و چاپ و بسته بندی فعالیت دارد. دکتر علیزاده مدیر عامل این واحد صنعتی توضیح دادند که این واحد صنعتی در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسیده و از آغاز فعالیت شرکت همکاری با بزرگ‌ترین نام‌های تجاری و مهم‌ترین شرکت‌های تولیدی در صنوف مختلف را تجربه نموده است.

این شرکت در زمینی به مساحت ۶۰۰۰۰ متر مربع با تولید انواع ورق و کارتن‌های سه لایه و پنج لایه با چاپ چهاررنگ به صورت دو نوع کارتن، بزرگ‌ترین و فعالترین شرکت در زمینه چاپ و بسته بندی در غرب کشور بوده که با برخورداری از کادری مجرب در زمینه فروش عمل می نماید.

 

 

 بازدید از شهرک صنعتی زاگرس:

در این بازدید، شهرک صنعتی زاگرس توسط مهندس محمدی به اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی معرفی شد. همچنین در این بازدید  نحوه اقدام برای خرید زمین به منظور آغاز فعالیت در زمینه‌‌های مختلف صنعتی و کشاورزی تشریح شد. پروژه شهرک صنعتی زاگرس به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی غرب محسوب می‌شود‌ و یک‌هزار و چهارصدو نه هکتار در این شهرک‌ صنعتی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت استان است.

 

 بازدید از شرکت فیلترسازی آلفاموتور:
 

این واحد صنعتی که در شهرک صنعتی فرامان مستقر است در زمینه تولید طیف وسیعی از فیلترهای روغن و فیلترهای هوای انواع خودروها فعالیت دارد. بخش‌های مختلف خط تولید این واحد صنعتی توسط مهندس موسوی، مدیر عامل این شرکت برای اعضای هیأت علمی تشریح شد.