به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مرکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان (SCD) عصر امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ با حضور دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی، یاور محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین دانشگاه در دانشکده برق و کامپیوتر افتتاح شد.

همچنین مسئولان از مرکز آپا دانشگاه رازی و آزمایشگاه معماری سازمانی بازدید به عمل آوردند و دکتر حامد منکرسی و دکتر فرهاد مردوخی توضیحاتی در خصوص این دو مرکز ارائه دادند.

 

 

 

در ادامه نشستی با حضور ریاست دانشگاه رازی و مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در سالن جلسات برگزار شد.

 

یاور محمدی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با ابراز خرسندی برای گسترش همکاری‌ها با دانشگاه رازی اظهار داشت: برنامه ما حرکت در جهت آموزش‌های هدفمند است و این مهم منجر به صرفه جویی در هزینه‌ها و ایجاد بستر مهارت آموزی خواهد شد.

 

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه حجم زیادی از نیروی تحصیل کرده را در اختیار دارد، رغبت و تمایل بیشتری برای همکاری با دانشگاه داریم.

 

وی گفت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و به استناد برنامه ششم توسعه و دستور العمل ایجاد مراکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی با تأسیس مرکز SCD بر اساس دستورالعمل مربوطه و رعایت سایر ضوابط و مقررات اجرایی برای سه سال موافقت شده است.

 

سپس دکتر اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی طی سخنانی اظهار داشت: دانشجویان نسبت به کسب توانمندی‌های مهارتی تمایل و رغبت دارند و این مهم سبب تقویت اعتماد به نفس در آنان و خوداتکایی نفس دانشجویان می شود

 

وی بر تعامل هرچه بیشتر دو مجموعه دانشگاه رازی و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در راستا ارتقاء توانمندی‌های مهارتی دانشجویان تأکید کرد.