به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طهمورث الیاسی امروز پنجشنبه (۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۶) در نشست بررسی طرح آمایش استان کرمانشاه، اظهار داشت: طرح آمایش آبروی دانشگاه رازی، سازمان مدیریت و استان کرمانشاه است و هیچ اغماضی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

الیاسی تأکید کرد: دست‌اندرکاران طرح آمایش استان کرمانشاه در دانشگاه، سازمان مدیریت و ناظران، با رعایت استانداردهای علمی و با علم و تخصص خود وظایف محوله را انجام دهند.

 

وی با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه رازی در طرح آمایش استان کرمانشاه، گفت: این وظیفه باید به نحو احسن انجام شود، دانشگاه رازی دانشگاه مادر استان است و به دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه کمک کند تا طرح باکیفیت و کارآمدی ارائه شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه با تأکید بر اینکه در تدوین طرح آمایش استان باید بروزترین اطلاعات سرشماری، آمارهای اقتصادی و... لحاظ شود، افزود: طرح آمایش طرحی بسیار مهم در بحث طرح بلندمدت توسعه استان است.

 

وی در ادامه به فعالیت‌های شرکت مآب در تدوین طرح آمایش استان اشاره کرد و گفت: شرکت مآب از شرکت‌های معتبر و خوشنام است و طرح آمایش چند استان و نیز کار نظارت چند طرح آمایش را انجام می‌دهد.

 

الیاسی با بیان اینکه برخی اختلاف‌نظرها در طرح آمایش استان کرمانشاه با تبادل‌نظر برطرف شود، افزود: هدف دانشگاه رازی این است که طرح آمایش را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

 

وی افزود: در جلسه‌ای که بیست و ششم دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود، حاصل چند سال زحمت در طرح آمایش ارائه خواهد شد و لذا این جلسه برای ما حیثیتی است.

 

الیاسی در پایان تأکید کرد: باید تلاش کرد تا اواسط بهار طرح آمایش وارد مرحله بعدی برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و سیاست‌گذاری شود.